donderdag 2 april 2015

En de winnaar is...

ikke!!!

Vorige week gaf Fynn twee van haar tassenboeken weg. Tassen, die maak ik graag en het is al zo lang geleden dat er nog eens een mooi of speciaal exemplaar op de naaitafel lag. Daarom dacht ik: wie niet waagt, niet wint.

En of ik gelijk had!
 
 
Gelukkig is het paasvakantie: geen academie, geen bijlessen, tijd voor allerlei fijne dingen.
Bladeren in het boek, kiezen en maken zal daar zeker bij zijn.
 
Ondertussen ben ik schaaltjes en  testplaatjes met experimenten aan het glazuren en ligt er een testpatroon van Compagnie-m op tafel. Ik zal mij niet vervelen de volgende dagen!
 
 
 


2 opmerkingen:

omatof 05 zei

Kei blij dat net jij dat boek wint. Dat boek kon bij geen betere terechtkomen. 'k Ben benieuwd naar je eerste project. Succes

janien zei

Altijd mee! Zag net nog dat clipje voor de totewedstrijd van JIM en Singer ... Veel plezier & succes!