donderdag 21 november 2013

De eerste

Gisterenavond was het zover, de eerste sneeuw van de herfst/winter.
Voor een koukleum als ik is dat geen prettig nieuws. Ik weet het wel, het was prachtig, dat maagdelijk witte landschap waarin alle geluid, dat nog van verre sprak, verstierf (oeps nee, dat komt uit een gedicht van Willem Kloos met lentebeelden), maar denk daar de kou, het vocht en de wind bij en ik ben vertrokken voor een uurtje bij de kachel.

Maar dit jaar heb ik me goed ingedekt, want enkele dagen geleden kwam er post:

 
 

Uitgepakt ziet dat er zo uit
 
 
 
Mijn hoedje!
Het past perfect, voelt lekker warm aan en zal mijn hoofd en (nog belangrijker) mijn oren goed beschermen tegen de winterkou.
 
 
Dankjewel, Jo, voor het mooie werk en de snelle levering!
 
Nu nog een extra nieuwe warme jas (ik heb er al een oude en een nieuwe), een trui op de breinaalden, liters hete Yogi-thee en de winter krijgt mijn goede humeur dit jaar niet kapot.  
 
 
 
 

 
 
 

1 opmerking:

JoChapeau zei

Dankjewel voor deze lieve blogpost ! Heel veel plezier met je nieuwe hoedje (ik was er zelf ook een beetje verliefd op ;-))