zondag 15 juli 2012

Mijn vakantiegevoel

Deze week genoot ik van

  • de kat van de vriendin-buurvrouw die eenzaam was en twee keer per dag eten wou. En vooral de verhalen over de Griekse vakantie daarna, inclusief de gebroken voet en het gips (das natuurlijk minder fraai).

  • een nieuw vestje met een nieuw kleedje dankzij het stofje dat L me gaf toen ik haar ging helpen met de blinde rits.


  • de laatste voorstelling van het wereldfestival van folkore hier in Schoten.
De Chinese meisjes met extra lange (valse) vingernagels


  • het vuurwerk achteraf.


  • en de smoutebollen natuurlijk!

En morgen zou het de verjaardag zijn van Samuel, de oudste zoon van zus G, die vorig jaar in mei plots heel onverwacht overleed. We denken heel speciaal aan hem en drinken een glaasje op zijn korte, maar welgevulde leven.

Mijn vakantieweek was weer goed gevuld.




5 opmerkingen:

Een huis in de straat zei

Mooie vuurwerkfoto! Mmm, smoutebollen... *kwijl*

Miek zei

Inderdaad een mooie vuurwerkfoto!
Luisteren naar 'Griekenland verhalen' daar kom je wel van in een vakantiestemming! Griekenland is een super vakantieland!
Groetjes, mede 'vakantiegevoelster' Miek

*Sam zei

Je hebt groot gelijk, genieten van alle mooie dingen, groot en klein!

Lieve groetjes,

*Sam

liesbet zei

mooie kleedje inderdaad van dat stofje wil het wel is in echt zien heb nog couponnekes liggen zenne en zoals ik al zei elk huisje hft zijn kruisje santté op zijn korte maar omrings met lieve mensen lieve groetjes liesbet

Vlinderknoopje zei

Leuke blog... ik ga je volgen!
Lieve groetjes,
Marina