vrijdag 27 april 2012

Yogi thee

net zoals bij haar wordt hier nogal wat yogi thee gesloeberd. Ik drink graag thee, behalve 's morgens, dan heb ik een goede koffie nodig.
De Yogi thee is lekker en er is veel keuze in de thee-zonder-thee.

Mijn favoriet is felicità oftewel Lebensfreude. De naam alleen al maakt je blij.


En wat vind je van deze:

Dat willen we toch allemaal, ergens diep in ons hart?

Yogi thee heeft ook een afdeling voor vrouwen. Waarschijnlijk zijn wij de grootse theedrinkers, want voor mannen is er maar één aparte samenstelling. Wij vrouwen worden verwend met verschillende soorten en dan drink ik het liefst deze:





Ha, uitgebalanceerd, rustig dus en helemaal zen, zo wil ik wel worden!
Dromen mag ;-)








Nog beter dan de thee zijn de labeltjes aan het touwtje. Geen reclame, maar een wijze spreuk.


Ik verzamel de mooiste in een potje en af en toe doe ik daar een grabbel in. Dan heb ik weer iets om over na te denken.

One, who knows how to enjoy life, does not need riches

A relaxed mind is a creative mind daarom drink ik thee

Even a journey of a thousand miles
starts with the first step goed voor Het Grote Plan

Eine kleine Ungeduld zerstört einen großen Plan waar!!






Dus vanavond zit ik weer lekker onder het patchworkdekentje  met mijn  beker thee en een overpeinzing!

Prettig weekend allemaal!


1 opmerking:

Mme Li zei

Inderdaad, de beste thee zonder thee!
De thee-spreuken liggen hier echter niet in een potje, maar overal in het rond...