donderdag 12 april 2012

het goede doel

Zaterdag ga ik naaien. Op zich niets speciaals, maar nu mag ik op deze machine.

Ik ga stikken in de naaimarathon voor het goede doel. Op verschillende plaatsen in blogland, Vlaanderen en zelfs Nederland werd hard gewerkt om de droom van Annick waar te maken.

Ik ben blij dat ik erbij kan zijn, dat ik ook mijn steentje kan bijdragen.
Maar er is niet alleen aan naaimarathon! Op 14 april wordt het MIAT overspoeld door naaisters, naaisels, stoffen, knoopjes linten, kinderen en zo veel meer.

Wil je een fijne dag tussen gelijkgezinden? Wil je nieuwe ideeën opdoen? Wil je de prachtige en praktische creaties van zoveel vrijwillige naaisters bewonderen en misschien ook kopen? Wil je je lief, je moeder en schoonmoeder, je vriendinnen, je zussen, broers, buren en collega's tonen hoe leuk naaien is? Wil je een retro-interieur winnen? Ga dan ook naar Gent.


Het feest begint om 10u en pas na 22u gaat het licht uit. Het hele programma vind je hier en je kunt een bezoekersplan downloaden en printen zodat je je dag goed kunt voorbereiden en ter plekke niet verloren loopt.



Vanuit Antwerpen is het MIAT makkelijk bereikbaar met de trein (station Dampoort) en een retourticket kost op zaterdag slechts 10 €!



Ik hoop echt dat jullie ook komen. Tot zaterdag, dan kunnen we samen van katoen geven!

Geen opmerkingen: