vrijdag 6 april 2012

Blijf-uit-mijn-tas handtas

Wat geef je aan een jarige zus die niet van zakkenrollers houdt?

Een handtas met dubbele sluiting dus.

Ik maakte een tas met een rits. Het bovenste deel klap je omlaag en daar wordt het nog eens met magneten dicht gehouden. Geen spek voor de bek van ongenode gasten.

De buitenkant is  donkere jeans met een applicatie van lapjes uit de restjesbak. Voor de binnenkant gebruikte ik een gestreepte stof. Er zit ook nog een extra zakje voor de gsm.



Ik hoop dat haar spiksplinternieuwe e-reader erin past.

4 opmerkingen:

Annemie zei

GEVONDEN.
goed gedaan. Voor welke zus is die zak?

annemie zei

die klok is wel niet helemaal juist

omatof zei

Al reactie gekregen van de gelukkige? Ik vind ze in ieder geval mooi, origineel en... veilig!

wapiti zei

@ annemie: wou jij er misschien ook graag zo een? Deze is al vertrokken.